Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Limonka produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Limonka NIP: 7312059165 Łąkowa 7a/D, 90-562 Łódź Tel. +48884334254

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: - PayPal zwracamy przez PayPal, - PayU zwracamy przez PayU, - Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Limonka NIP: 7312059165 Łąkowa 7a/D, 90-562 Łódź Tel. +48884334254

wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep Limonka zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sklep Limonka ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: zwroty@limonkashop.pl , bądź tel: +48884334254

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl